«Агроджоб» — перше кадрове агентство в аграрному секторі України.

 

Помічник керівника

Консультаційний Центр Асоціації виробників молока шукає кандидата на посаду "Помічник керівника проекту".

Працівник на даній посаді виконуватиме такі функціональні обов'язки:

  • Ведення діловодства: складання листів, запитів й інших документів, підготовка презентацій, звітів тощо, необхідних для роботи керівника.
  • Прийом і перевірка правильності оформлення підготовлених документів та передача їх керівникові.
  • Підготовка засідань і нарад, які проводитиме керівник (збір необхідних матеріалів, оповіщення учасників про час і місце проведення, порядок денний), ведення й оформлення протоколів нарад.
  • Спілкування із клієнтами та консультантами компанії.
  • Переклад документів (укр.-англ, укр.-рос.).
  • Виконання особистих доручень керівника.

Ми цінуємо людей із такими компетенціями:

― супервайзинг ― навички щодо контролю й координуванню зустрічей, проектів, тощо — усього, що доручає керівник;

― універсальність ― здатність якісно виконувати широке коло обов’язків, уміння адаптуватися до умов ділового середовища, що швидко змінюються;

― ефективні комунікації ― вміння вести переговори та знаходити спільну мову із різними спеціалістами;

― навички системного аналізу проблем — вміння запропонувати декілька можливих рішень (оптимальне, резервне й «кризове» ― на випадок розвитку подій  не «за сценарії планом»);

― коректна поведінка з будь-якою конфіденційною інформацією;

― вільне володіння комп’ютерною технікою .

Ми пропонуємо:

  • Роботу в сучасному офісі типу А в м.Умань.
  • Постійне навчання та розвиток. Працівники компанії беруть участь в навчальних програмах, семінарах, тренінгах та інших подіях ГК «Дикун», у ряді зустрічей з відомими бізнесменами, громадськими діячами та політиками на базі компанії. Ми компенсуємо тренінги та навчання персоналу як в Україні, так і закордоном, а також стажування персоналу закордоном. В компанії є бібліотека бізнес літератури, аудіо та відео навчальних матеріалів, презентацій від передових бізнес-тренерів України та світу на різні теми.

  • Ми надаємо кваліфіковану медичну консультацію нашим працівникам.

  • В компанії є команда високопрофесійних спеціалістів, які надають кваліфіковану юридичну та фінансову консультацію працівникам за потреби.

  • Усі працівники та члени їх сімей знаходяться під захистом охоронної компанії «Гайдамаки».

  • Ми організовуємо святкування ряду подій протягом року за рахунок компанії. 

  • Графік роботи: пн-пт. 8:00-17:00, вихідні - сб. та нд.

Вам цікава дана вакансія? Надсилайте ваше резюме із заголовком "Помічник керівника проекту КЦ АВМ" та бажаним рівнем зароібтної плати на ел.пошту hr@avm-ua.org

Понеділок, 16 вересня 2019